Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Op onze kasten geven wij 10 jaar garantie. De uitgebreide garantievoorwaarden vind je hier

Wanneer er sprake is van schade aan een product, dat gekocht is in de webwinkel, dan kun je via het service & garantieformulier een serviceaanvraag doen. Wij beoordelen de schade en stellen een offerte voor je op wanneer deze buiten de garantie valt.

 

Als je als huurder een service wilt melden over je keuken van de woningbouwvereniging, dan kun je direct contact opnemen met de woningbouwvereniging.

Laat ons zo snel mogelijk weten dat het product beschadigd is via het schadeformulier

Wij willen altijd de beste service verlenen. Als je niet tevreden bent, neem dan direct contact met ons op. Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je een klacht over onze producten of onze service indienen via webwinkel@bruynzeelkeukens.nl. Vermeld in de onderwerpregel dat je een klacht hebt. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht geven wij een inhoudelijke reactie.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

 

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via per op de hoogte stellen om de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping

 

check-mark

Product is toegevoegd aan je winkelwagen

Naar winkelwagen