De webwinkel van Bruynzeel Keukens is ontwikkeld voor huurders met een Bruynzeel keuken. Afhankelijk van jouw specifieke wensen, is het mogelijk om de keuken uit te breiden wanneer je eigenaar bent van een koopwoning. We verwijzen je hiervoor door naar een Bruynzeel winkel in de buurt, waar een van onze ervaren adviseurs je verder helpt. Kijk hiervoor op bruynzeelkeukens.nl/winkels.


De producten op de webwinkel zijn exclusief montage.
Het aanbod aan keukenkasten dat je vindt in de webshop van Bruynzeel Keukens is speciaal geselecteerd om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken om zelf te kunnen monteren. Wil je weten hoe je zelf aan de slag kan met het monteren van deze keukenonderdelen? Dan vind je op deze pagina een downloadbestand naar uitgebreide montagehandleidingen. 

Veel gestelde vragen

  1. 1

    Is het mogelijk om losse lades te bestellen?

    Via de webwinkel is het helaas niet mogelijk om losse lades te bestellen. In de webwinkel bieden we complete ladekasten aan. Ben je toch op zoek naar losse lades? Neem dan contact op met de woningcorporatie voor de mogelijkheden.

  2. 2

    Kan ik in de webwinkel ook losse keukendeurtjes bestellen?

    Het is in onze webwinkel niet mogelijk om losse keukendeurtjes te bestellen. Wel kun je hier terecht voor kasten, apparatuur en kleine keukenonderdelen. Ben je toch op zoek naar losse keukendeurtjes? Neem dan contact op met de woningcorporatie voor de mogelijkheden.

  3. 3

    Is het mogelijk een apparatenkast zonder apparatuur te bestellen? 

    De apparatenkasten in de webwinkel zijn speciaal ontwikkeld voor apparaten en dus niet geschikt als losse keukenkasten. We raden je aan een kijkje te nemen in ons assortiment aan  keukenkasten.

  4. 4

    Moet een kast in elkaar gezet worden? 

    Bij Bruynzeel Keukens maken we het je graag gemakkelijk. Een kast wordt dan ook compleet geleverd, zodat je deze direct in jouw keuken kan plaatsen. Het in elkaar zetten van de kast is dan ook niet nodig.

  5. 5

    Hebben jullie de kasten op voorraad? 

    Omdat iedere kast anders kan zijn, wordt deze, na betaling, voor jou geproduceerd. 

  6. 6

    Kan ik kiezen voor een ander merk apparatuur?

    In onze webwinkel bieden we een breed assortiment aan apparatuur aan in samenwerking met apparatenleverancier Etna. Etna is een van de vaste leveranciers van Bruynzeel Keukens en biedt kwalitatieve apparatuur tegen een betaalbare prijs. In onze webwinkel vind je apparaten van Etna met bijpassende keukenkasten op maat. Wens je apparatuur van een ander merk? Dan adviseren we om contact op te nemen met de woningcorporatie.

  7. 7

    Kunnen de bestelde artikelen ook eerder geleverd worden?

    De producten uit de webwinkel worden in onze eigen fabriek geproduceerd. Dit doen we met veel zorg en aandacht, om je de best mogelijke kwaliteit te bieden. Het betekent echter wel dat we, in verband met productietijden, vast zitten aan levertijden. Het is daarom niet mogelijk om bestelde artikelen eerder te leveren dan de gecommuniceerde leverdatum.

  8. 8

    Ik ben eigenaar van een koopwoning. Kan ik in de webwinkel ook artikelen bestellen?

    Deze webwinkel is ontwikkeld voor huurders met een Bruynzeel keuken. Afhankelijk van jouw specifieke wensen, is het mogelijk om de keuken uit te breiden wanneer je eigenaar bent van een koopwoning. We verwijzen je hiervoor door naar een Bruynzeel winkel in de buurt, waar een van onze ervaren adviseurs je verder helpt. Kijk hiervoor op bruynzeelkeukens.nl/winkels.

  9. 9

    Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Lees op onze pagina algemene voorwaarden de voorwaarden die wij hiervoor hanteren.

  10. 10

    Zijn alle kleuren leverbaar via de webwinkel?

    De kleuren die in de lijst staan, zijn de kleuren die wij kunnen leveren. Staat de kleur van jouw keuken hier niet bij, dan kunnen wij deze niet meer leveren. Neem contact met ons op zodat wij met je mee kunnen kijken wat het beste alternatief is.

  11. 11

    Wat zijn de levertijden?

    Alle kasten uit de webwinkel worden in onze eigen fabriek in Bergen op Zoom geproduceerd. Dit doen we met veel zorg en aandacht, om je de best mogelijke kwaliteit te bieden. Hou bij het plaatsen van de bestelling rekening met een levertijd van 4 weken. Bestel je een artikel dat via PostNL verstuurd wordt? Dan kun je dit binnen 3 tot 5 werkdagen verwachten. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging met meer informatie over de levering van het product.

  12. 12

    Is het mogelijk om losse lades te bestellen?

     

    Helaas is het niet mogelijk om via de Keller webwinkel losse lades te bestellen. Wel bieden we complete ladekasten aan in diverse breedtes.

  13. 13

    Kan ik ook losse fronten bestellen?

    Vanwege de grote diversiteit aan maatvoeringen en boringen, is het helaas niet mogelijk om via de Keller webwinkel losse deuren te bestellen.

  14. 14

    Is het mogelijk een apparatenkast zonder apparatuur te bestellen?

     

    Verschillende apparaten hebben verschillende nismaten nodig. Om foutieve bestellingen te voorkomen, bieden wij uitsluitend complete sets aan, waarbij het apparaat altijd in de meegeleverde apparatenkast past.

  15. 15

    Moeten de keukenkasten nog in elkaar worden gezet?

    Originele Keller keukenkasten worden compleet voorgemonteerd geleverd, u hoeft dit dus niet zelf te doen. U hoeft alleen nog de greep te monteren op de voorgeboorde gaten met de bijgeleverde schroeven.

  16. 16

    Bieden jullie ook keukenkasten uit voorraad?

    Door het uitgebreide assortiment kleuren, afwerkingen en accessoires, is iedere kast anders en speciaal voor u op maat gemaakt. Wij bieden daarom geen kasten uit voorraad.

  17. 17

    Kan ik kiezen voor een ander merk apparatuur?

    U vindt in de Keller webwinkel een speciaal geselecteerd assortiment apparatuur, perfect afgestemd op de selectie inbouwkasten. Indien u andere apparatuur of combinaties wenst, adviseren wij u contact op te nemen met één van onze dealers.

  18. 18

    Kunnen de bestelde artikelen ook eerder geleverd worden?

    Onze kasten worden in onze eigen fabriek geproduceerd. Dit doen we met veel zorg en aandacht, om je de best mogelijke kwaliteit te bieden. Dit betekent echter wel dat we hierdoor gebonden zijn aan productie- en dus levertijden. Het is daarom niet mogelijk om bestelde artikelen eerder te leveren dan de gecommuniceerde leverdatum.

  19. 19

    Ik ben eigenaar van een koopwoning, kan ik in de webwinkel ook artikelen bestellen?

    In de webwinkel vindt u uitsluitend een speciaal geselecteerd assortiment uit ons projectassortiment. De maatvoering is hetzelfde als onze luxe assortiment, maar de keuzemogelijkheid op het gebied van kleuren, afwerkingne, modellen en kasten is beperkter. Zo bieden we in onze webwinkel uitsluitend het model Elba, met melamine-afwerking. Indien een aanvulling wenst voor een ander model, afwerking of kleur, adviseren wij u contact op te nemen met één van onze dealers.

  20. 20

    Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Op de pagina Algemene Voorwaarden leest u meer over het wijzigen of annuleren van uw bestelling.

  21. 21

    Kan ik kiezen uit verschillende keukenmodellen?

    Alle keukenkasten in onze webwinkel komen uit het Atlas assortiment. Dit is vlakke deur van houtvezelplaat. De voor- en achterzijde zijn voorzien van een matte melamine. De deur is rondom met laser afgewerkt.