Waar kunnen we je mee helpen?

 

Meest gestelde vragen

  1. 1

    Waar vind ik de garantievoorwaarden?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Op onze kasten geven wij 10 jaar garantie. De uitgebreide garantievoorwaarden vind je onderaan de pagina.

  2. 2

    Wat kan ik doen als mijn keukentype/ artikel niet aangeboden wordt?

    Neem contact met ons op via webwinkel@bruynzeelkeukens.nl. Geef in je bericht aan waar je naar op zoek bent. Wij kijken of we je kunnen helpen en nemen binnen twee dagen contact met je op.

  3. 3

    Kan ik artikelen bij jullie ophalen?

    Het is helaas niet mogelijk om artikelen af te halen.

  4. 4

    Hoe kan ik een service-aanvraag indienen?

    Wanneer er sprake is van schade aan een product, dat gekocht is in de webwinkel, dan kun je via het service & garantieformulier een serviceaanvraag doen. Wij beoordelen de schade en stellen een offerte voor je op wanneer deze buiten de garantie valt.

     

    Als je als huurder een service wilt melden over je keuken van de woningbouwvereniging, dan kun je direct contact opnemen met de woningbouwvereniging.

  5. 5

    Mijn product is beschadigd geleverd, wat kan ik doen?

    Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.

  6. 6

    Hebben jullie het thuiswinkel certificaat?

    Ja wij hebben het Thuiswinek Certificaat en zijn daarnaast CBW erkend. 

  7. 7

    Wat doen jullie met mijn gegevens?

    Om een bestelling bij ons te kunnen plaatsen hebben wij jouw naw-gegevens nodig. Bruynzeel Keukens B.V. staat er voor in dat persoonsgegevens op een zorgvuldige wijze en in overeenstemming met de wet- en regelgeving worden verwerkt. De bewaartermijn van onze administratie is tien jaar, overeenkomstig met de wettelijke verplichting en daarbij opgeteld onze garantieperiode. Dit is inclusief de met jou gesloten overeenkomsten en de termijn gaat in nadat de overeenkomst is beëindigd.

Een serviceaanvraag regelen

Ondanks alle zorg en aandacht voor de keukenkasten en onderdelen, kan het voorkomen dat er toch iets niet in orde is. Dan is het prettig te weten dat we je zo snel mogelijk te hulp schieten. Ons servicetraject verloopt altijd volgens de voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen, dus je kunt vertrouwen op een snelle en doeltreffende oplossing.

Het service- en garantieformulier

Als je een defect of schade wilt melden voor een order uit de webwinkel, kun je onderstaand service & garantieformulier invullen. Na ontvangst van de aanvraag nemen we binnen 5 werkdagen contact op. Vergeet niet je ordernummer hierbij in te vullen. 

Dit formulier is alleen voor orders geplaatst in de webwinkel. Als je als huurder een service wilt melden over je keuken van de woningbouwvereniging, dan kun je direct contact opnemen met de woningbouwvereniging.

 

 

Niet gevonden wat je zocht?

Neem dan direct contact met ons op
Contact

Ben je niet tevreden?

Wij willen je altijd de beste service verlenen. Als je niet tevreden bent, neem dan direct contact met ons op.

Als je een defect of schade wilt melden van je product gekocht in de webwinkel, kun je dit aangeven via het service & garantieformulier. Voor defecten of schades aan de keuken van de woningbouwvereniging, kun je als huurder direct contact opnemen met je woningbouwvereniging. 

Heb je een klacht dan kun je dit melden via webwinkel@bruynzeelkeukens.nl.
Vermeld in de onderwerpregel dat je een klacht hebt.
Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht geven wij een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Product is toegevoegd aan je winkelwagen

Naar winkelwagen